Kadry, ZUS i płace
- Przygotowywanie zgodnie z potrzebami Klienta miesięcznego, kwartalnego, półrocznego bilansu i rachunku wyników,
- Opracowywanie budżetów oraz kontrola realizacji założeń budżetowych,
- Opracowywanie i wdrażanie raportów z wyników działalności firmy, zgodnych z wymaganiami oraz terminami Klienta,
- Opracowywanie oraz wdrażanie nowych raportów, zgodnych z wymaganiami Klienta,
- Sporządzanie raportów zgodnych, z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami, terminami lub wzorcami Klienta,
- Opracowywanie nowych lub ocena już istniejących projektów inwestycyjnych oraz organizacja sposobu ich finansowania,
- Opracowywanie procedur przetargowych, przeprowadzanie przetargów oraz rozliczanie inwestycji,
- Przygotowywanie sprawozdań dla banków i innych instytucji kredytujących,
- Dla firm oraz osób pragnących rozpocząć działalność gospodarczą opracowywanie: analizy koncepcji przedstawionych przez Klienta, doradztwo branżowe, analizę opłacalności, budowa i realizacja planu powstania firmy, analiza struktury konkurencji,
- Analiza organizacji działu księgowości.